Myte; "De er kun interesseret i at sælge mig det dyreste produkt!"

Myte; "De er kun interesseret i at sælge mig det dyreste produkt!"

Er det dårlige oplevelser, der har startet denne myte?

Hvad end det er, at denne myte kommer fra, så er det i hvert fald ikke tilfældet hos os!
En lille klinik som os kunne ikke overleve uden glade og tilfredse kunder!
Føler du dig ikke godt behandlet, når du går herfra, synes du ikke, at behandlingen levede op til dine forventninger eller føler du ikke, at de produkter du har købt med hjem virker til dig, så kommer du ikke tilbage til os igen - og det er bare sådan dét er!
.
Er du utilfreds kommer du ikke igen
.
Når det så er sagt, så er det også bare sådan, at når du kommer til en behandling hos os, så er én af vores opgaver at råde og vejlede dig bedst muligt i forhold til det resultat, som både du og vi gerne vil opnå med behandlingen. 
Det er lige meget om det er, en ansigtsbehandling du får, eller om det er en fodbehandling, massage, negle osv.
Du skal være forberedt på, at vi gerne vil have, at du får mest muligt ud af behandligen - og at du også kan holde den ved lige bedst muligt derhjemme.

Det kan være, at der er et specifikt produkt, der vil hjælpe dig, men det kan også være, at det er at komme igen til en ny behandling efter kortere tid, end hvad du lige havde regnet med - eller er vant til.
Og så er det helt op til dig, om du vil gøre brug af vores råd eller ej - men vores fornemmeste opgave er, at anbefalde dig dét, der vil give det absolut bedste resultat.
.
Vi anbefaler ikke proukter for at være irriterende
.
Det er din opgave at plukke i hvilke råd du vil tage til dig, og hvilke du ikke vil gøre brug af - du sårer ikke vores følelser, hvis du ikke køber det produkt, som vi har anbefalet, eller hvis du ikke vil komme ligeså ofte, som vi har sagt :D
Der kan jo være mange årsager til, at man ikke kan eller vil komme oftere eller bruge penge på produkter - og det ved vi også godt.
Men du skal bare vide, at der er en grund til, at vi siger som vi gør.
.
Har du fx problemer med spændinger i nakken og skuldrene, så kommer du altså ikke dem til livs ved at få en enkelt massage 1 gang om måneden.
Og hvis du kommer til os med forventningen om at det er nok, så ender du med at blive skuffet, hvis vi ikke fortæller dig, at det langt fra er nok til at komme flere års spændinger til livs - og du føler måske at din behandling er "spildt", fordi det ikke bliver bedre.
Det er en træls situation for alle parter at stå i.

Når du fx får et Lash Lift, og vi siger, at du kan risikere at vipperne tørrer ud og begynder at "krølle" på en ærgerlig måde, hvis du ikke bruger en conditioner til dem (det ér trods alt permanent-væske, vi kommer på vipperne) - så er det ikke bare noget, vi trækker frem ud at det blå.
Og vælger du så, mod vores anbefaling, at undlade at bruge en conditioner til dine vipper - og de ender med at tørre ud - så har vi trods alt fortalt dig, at det kunne ske, og vi har "vores på det rene".
.

Så bare vid, at alt hvad vi anbefaler til jer, og alt hvad vi råder jer til, er udelukkende for, at i kan få den allerbedste oplevelse hos os.
Hvad i vælger at gøre med den information, det er helt op til jer.

Forrige artikel Hvad vil du gerne opnå med din hudpleje?
Næste artikel Hvor ofte skal jeg komme til "X" behandling!

Skriv en kommentar

* Påkrævede felter